РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (1 листопада 2008) 

  • Шепетівка - станція сортувальна


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    Станція Шепетівка з’явилася на карті залізниць ще позаминулого століття. Регулярний рух поїздів тут розпочався у 1873 р., про що свідчать архівні документи. У 1914 р. станція стала вузловою і мала п’ять напрямків руху поїздів: на Рівне, Проскурів (Хмельницький), Ланівці, Козятин та Новоград-Волинський, що діють і сьогодні. У тому ж таки 1914-му тут збудовано залізничний вокзал, який у роки Великої Вітчизняної війни було вщент зруйновано. Відбудований у 1952 р. новий вокзал після реконструкції на початку поточного тисячоліття по праву став окрасою міста і є одним з найкращих та найсучасніших на Південно-Західній.


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    Шепетівка - станція позакласна сортувальна і входить до числа 25 вирішальних, з виробничої точки зору, станцій України. Щоденно тут обслуговують майже півтори тисячі вагонів. Останніми роками колектив підприємства, який очолює досвідчений фахівець Олег ГоловаЧук, постійно нарощує свої виробничі потужності. Так, лише за вісім місяців цього року планове завдання з відправлення вагонів виконано на 114, 6% (у тому числі з переробкою на 111, 9 %). Показник з простою вагонів під однією вантажною операцією склав 109%. Загальний простій вагонів - 108, 8%. Непогані результати з точки зору скорочення простою вагонів без переробки та з переробкою. Саме за це станцію було визнано у першому півріччі цього року кращою сортувальною станцією на Південно-Західній залізниці.


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    Нарощуючи виробничі потужності, керівництво станції постійно дбає про покращення умов роботи своїх працівників. Тут успішно впроваджуються новітні технології з автоматизації робочих місць. Сучасного вигляду набувають виробничі приміщення. Всі цехи і пости переведено на електроопалення. Вже сьогодні вони готові до зустрічі із зимовою негодою. Тож не дивно, що саме у Шепетівці останніми роками все частіше почали проводитися школи-семінари передового досвіду з розв’язання багатьох виробничих питань як у масштабах залізниці, так і Укрзалізниці загалом. Чергову таку школу-семінар передового досвіду планується провести незабаром.


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    Головний інженер станції Віталій ДИТИНЧУК, розповідаючи про роботу свого підприємства, наголошує, що основою успіху колективу є люди. Усі ті, хто своєю працею з дня в день примножує славу колективу.


    Фото Михайла РЕКУНОВА

    - Я міг би назвати вам десятки наших працівників, які заслужили на увагу та пошану, - говорить Віталій Олександрович. - Серед них і прийомоздавальники вантажу, і чергові по станції, і оператори станційного технічного центру з обробки інформації (СТЦ), і приймальники поїздів. Та, мабуть, обмежусь лише одним колективом - зміною №2. За вісім місяців цього року зміну шість разів було визнано кращою за підсумками роботи. Таку стабільність роботи колективу забезпечували керівник зміни маневровий диспетчер Сергій ДИТИНЧУК, чергові по станції Галина ГРЕЧАНЮК та Наталя КАРПІНСЬКА, складачі поїздів Олександр ЧЕРНЕЦЬКИЙ, Олександр НЕСТЕРУК та Микола ШЕМЧУК, регулювальники швидкості руху Володимир КОРОЛЬ та Іван ЧУМАК, оператори СТЦ Тетяна РУДА, Лариса НЕРОДА, Світлана СИДОРЧУК та Наталя БОНДАР, прийомоздавальник вантажу Владислав ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ, приймальники поїздів Юрій ВОЙТЮК, Микола ШВЕЦЬ, Наталя СМИРНОВА, оператор поста сигналізації Валентина ДУШКО.

    Успішно завершуючи цей рік, шепетівські залізничники вже думають про перспективу на рік майбутній. За словами головного інженера у планах колективу подальша модернізація та оновлення обладнання станції. А це, перш за все, капітальний ремонт сортувально-відправних колій, завершення заміни уповільнювачів на маневровій гірці, встановлення оглядової вежі для огляду вантажів у відкритому рухомому складі, покращення умов праці приймальників вантажів, облаштування класів. Планується завершення ремонту адміністративної будівлі.

    - Цього року станція була кращою на залізниці за підсумками роботи у першому півріччі, - підсумовує головний інженер. - То чому б нам не поборотися за це високе звання і за підсумками року? Тим більше, що у нас є гарний приклад наших сусідів - козятинців.

    На фото: головний інженер станції Віталій ДИТИНЧУК; складач поїздів Олек-сандр ПАРФЕНЮК; чергова по станції Лариса ЛОШМАНОВА та стажер з Харківської академії залізничного транспорту Олександр РИБАЧУК; оператори техконтори Наталія БОНДАР, Віра БОНДАРЧУК, Валентина КузнЄцова; чергові по станції Олексій БОНДАР, Жанна КУЗЬМІНЧУК, оператор Світлана БАБІЙЧУК.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05