РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 17 (30 травня 2008) 

  • Станція Терещенська. Динамічне Партнерство


    Стільки техніки й фахівців у сигнальних жилетах, зосереджених в одному місці, на станції Терещенській від часу модернізації магістралі під швидкісний рух ще не було. Працює грейферний кран, по-свистує, тягнучи платформу із землею, маневровий локомотив, віддалік зблискує електродуга, монтери розбирають колію, а десятків зо два залізничників копають траншеї - це йде реконструкція пункту технічного огляду оборотного депо.

    Ціновий фактор

    Станція Терещенська у транспортному регіоні займає помітне місце. Названо її на честь відомого українського промисловця і мецената Миколи Терещенка, уродженця Глухова, який доклав багато зусиль до розвитку залізничної мережі північного сходу України. Тут зберігся вокзал тих часів. Зберігся у досить доброму стані і ще довго служитиме людям.

    Терещенська завжди була зручною для пасажирів. Звідси вони їхали до Шостки, Новгорода-Сіверського й Семенівки, Глухова, Ямполя. Електрифікація дільниці Терещенська - Шостка (правда, тоді ця станція мала назву Воронізька) розв`язала транспортну проблему міста хіміків. У напрямку Шостки пішли електрички підвищеної комфортності. На інших маршрутах із Терещенської пасажири їздили у старих плацкартних вагонах приміських поїздів. Та з нинішнього року ситуація докорінно змінилася. Між Глуховом, Терещенською і Шосткою став ходити рейковий автобус - перший на Південно-Західній залізниці. За рейковим автобусом тут з`явилися дизель-поїзди. Рейковий автобус і дизель-поїзди замінили плацкартні вагони, що вже вичерпали свій транспортний ресурс.

    Мешканцям краю переміна сподобалася відразу. На урочистому мітингу з нагоди відновлення пасажирського руху студентка Глухівського університету Ірина Кузьмук кореспондентові «Рабочего слова» говорила: «Тепер до мами у Бахмач я зможу доїхати за дві години, а не за вісім, як це було раніше» («Рабочее слово», № 3, 19–25 січня 2008 р.). Сьогодні ж, за словами начальника станції Терещенська Григорія КОЛОМІЙЦЯ, пасажиропотік у приміському сполученні зріс у кілька разів, особливо з Глухова. Його глухівський колега Віталій КІКОТЬ доповнює, що їздить переважно молодь. Молоді у місті справді багато - тут працює один з найстаріших педагогічних вузів України.

    Не останню роль також відіграє ціновий фактор. За проїзд від Глухова до Шостки автобусом на гумовому ходу треба платити сім - вісім гривень. У рейковому ж - удвічі дешевше. Час в дорозі приблизно однаковий, та залізничний експрес комфортніший і безпечніший.

    Такий пасажиропотік - ще не межа. Він зростатиме й надалі. Глухівчан, наприклад, ваблять шосткінські базари та магазини - більший вибір і ціни нижчі. Незначна зміна в розкладі - і практично всі вони стануть пасажирами залізниці.

    Що у перспективі?

    Але щоб справно ходили дизель-поїзди й рейковий автобус, їм потрібно робити технічні огляди. Умови ж оборотного депо були розраховані тільки на локомотиви, а тому реконструкція - це актуальна вимога часу. Роботи наче й небагато: усього лиш викопати довші оглядові ями, перекласти колії та стрілку, оновити електроживлення й перенести світлофори. Проте, процес реконструкції затягнувся. Був потрібен додатковий імпульс - втручання у цю справу начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА.

    Він чітко визначив граничний строк завершення реконструкції - 22 травня. І тому прикметою п`ятнадцятого травневого числа у Терещенській стала присутність керівників дистанцій і локомотивного депо.

    Першим помічаю Миколу ОЛЕКСІЄНКА, виконувача обов`язки начальника Хутір-Михайлівської дистанції колії. «Встигаємо, - говорить Микола Іванович. - Учора разом із КМС-119 зробили колію 12А. Завтра покладемо дванадцяту. А тоді залишається тільки прибрати територію».

    Територія оборотного локомотивного депо Терещенська завжди була доглянута. Колектив, очолюваний машиністом-інструктором, почесним залізничником Анатолієм СЕРДЮКОМ, чимало сил потратив на її впорядкування. А тут... траншею копають по квітнику.

    «Нічого, - заспокоює не стільки мене, як себе Анатолій Іванович, - новий насадимо». І я бачу, як залишився задоволеним Сердюк, коли машиніст грейферного крана пожалів березу, що вижила під час реконструкції.

    Практично закінчили свою роботу енергетики. Трансформаторну підстанцію, за словами заступника начальника Конотопської дистанції електропостачання Віктора МАТВІЄНКА, змонтовано і підключено. Більше залишається зробити зв`язківцям і фахівцям із СЦБ, але й вони, переконаний старший електромеханік Віталій НЕГРАШ, не відстануть, не затримають реконструкцію. Наявне динамічне партнерство.

    Уже в другій половині дня цікавлюся в головного інженера локомотивного депо Конотоп Анатолія КРАВЧЕНКА, коли сюди для технічного огляду ставитимуть дизель-поїзд.

    - Як дозволять колійники, - відповідає Анатолій Володимирович.

    - А хоч і сьогодні, - долучається до розмови керівник Хутір-Михайлівської дистанції Микола ОЛЕКСІЄНКО. - Колія уже готова.

    В оборотному депо Терещенська виконуватимуть ТО першого і другого обсягів. У перспективі буде й третій, більш складний. Як стало відомо, заплановано звести над оглядовими ямами приміщення ангарного типу.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05