РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (26 серпня 2011) 

  • У центрі перетину «футбольних» напрямків

    Роботи, які виконують залізничники Південно-Західної магістралі, у масштабах підготовки України до проведення чемпіонату з футболу Євро-2012, тривають без перерви. Із запланованих до модернізації 366,4 км колії зроблено більш, ніж половину.

    НАЦІОНАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ-НИЙ ПАСАЖИРСЬКИЙ КОРИДОР від Львова до Донецька потрібно здати до ладу вже навесні наступного року. Задля досягнення мети тут задіяно велику кількість технічних та трудових ресурсів. Кореспонденти газети «Рабочее слово» минулого тижня побували на перегоні Київ-Пасажирський - Київ-Волинський, де працювали спеціалісти Жмеринської колійної машинної станції №79.


    - Нині, - зазначив головний інженер КМС №79 Юрій РЕЗНІК, - ми працюємо на головному ходу магістралі. Тож наше завдання за технологічне вікно (10 годин) здійснити капітальний ремонт першої вантажної колії між станціями Київ-Пасажирський та Київ-Волинський довжиною 2,3 км. Трудимося згідно з графіком усім колективом. Як бачите, всі 70 чоловік на колії. До кінця серпня плануємо завершити роботи, ремонт першої непарної пасажирської колії на цій дільниці вже позаду.

    Наразі ми займаємося зняттям старих плітей та укладанням нових довгомірних з подальшим зварюванням їх в одну безстикову колію на весь перегін.

    СПОСТЕРІГАЄМО ЗА РОБОТОЮ КОЛІЙНИКІВ: монтери колії, машиністи колійних машин, механіки пересувних рейкозварювальних механізмів та й інші працівники - справжні професіонали. Виконують все майстерно. Звичайна робота в принципі не терпить показного характеру, але сторонній людині є на що подивитися. Люди працюють злагоджено та чітко. Кожний залізничник відповідає за свою ділянку роботи. Тут немає простоїв, бо треба встигнути виконати заплановане у відведений час. Але при цьому колійники не забувають про безпеку. Про що весь час їм нагадують сигналісти, які попереджають працівників про наближення поїздів, бо рух на цій дільниці досить інтенсивний.

    Головний інженер КМС Юрій Резніков та виконроби Віталій Мацьковський та Віктор Сторожук пильно спостерігають за якістю ремонту колії і дотриманням технологічних норм. Саме виконроби безпосередньо керують виконанням робіт з демонтажу старої й укладання нової рейко-шпальної решітки. Поряд з досвідченими колійниками працює й молодь. За словами головного інженера, зараз на залізниці спостерігається зміна поколінь - діти змінюють батьків. Що в цілому є досить позитивною тенденцією.

    ТУТ ЦІНУЮТЬ КОЖНУ ХВИЛИНУ. Перерва на обід не займає багато часу. «Летючка» привозить гарячу їжу на лінію і старший кухар Галина Оцупак пригощає колійників смачними стравами прямо з коліс. А годують колійників добре, з урахуванням серйозних фізичних навантажень. Адже калорійний запас організму потрібно поновлювати. Крім того, за нормальним фізичним станом, щоб здоровилось працівникам на колії, слідкує фельдшер Сергій ШевЧук.

    Слід зазначити, що колійники КМС №79 ще з весни перебувають у відрядженнях по всіх дільницях столичної магістралі. Працювали на напрямках Київ - Коростень - Здолбунів, Київ - Тетерів, де виконали 2,5 км посиленого капітального ремонту, на дільниці Фастів - Житомир - 3,3 км нової колії.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05