РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (26 жовтня 2007) 

  • Станція Київ-Товарний: Старовинну споруду не впізнати

    Непросте завдання

    Багатьом киянам добре знайомий цей старомодний, респектабельний особняк на березі річки Либідь. Неквапливий дореволюційний уклад й досі відчуваєш, коли роздивляєшся його масивні стіни, фігурні карнизи та ліпні візерунки на фризах. Проте, сто років поспіль здригатися від поїздів, що пробігають поруч, погодьтеся, - випробування суворе для будь-якої споруди. Тому не дивно, що фасад будови, окрім архітектурних елементів, «прикрасився» ще й тріщинами та вибоїнами. Старовинний будинок усім своїм виглядом, здавалося, волав про допомогу.

    Непросте завдання постало перед залізничними будівельниками: не тільки відремонтувати, а й повернути первинну красу цій унікальній будові. Колись до таких відповідальних робіт столична залізниця запрошувала сторонніх фахівців, та ось вже кілька років, як Південно-Західна перестала вклонятися «варягам», а саме з того часу, коли галузева служба будівельно-монтажних робіт отримала державну ліцензію на виконання реставраційних робіт. Із душею, і натхненням поставились фахівці до цієї справи. Інакше й бути не могло, адже відновлення архітектурних елементів будь-якої будови вимагає творчого підходу.



    Стратегія із тактикою

    Тактичний задум будівельників передбачував вести «наступ» відразу чотирма фронтами. Центральну частину фасаду «атакували» фахівці Коростенського БМП-650, очолювані виконробом Богданом Бадраком. Лівого та правого «флангових ударів» завдали умільці зі Жмеринського БМП-649 на чолі з Миколою Гудзовським та Козятинського БМЕУ-2 під проводом Юрія Тучака. Всередині і на даху господарями ситуації були фахівці з Коростенського БМЕУ, яких надихав на перемогу виконроб Олег Салимонович.

    - А в чому ж полягала стратегічна мета будівельників? - запитую в бесіді з «чудовою четвіркою».

    - Саме в тому, - відповідають, - щоб провести ремонт споруди, зберігши первинні архітектурні елементи. А також - у дотриманні під час виконання робіт європейських технологій, з використанням високоякісних імпортних та вітчизняних матеріалів. Таких, як, скажімо, силіконова вологовідштовхувальна грунтівка, фасадна шпаклівка, глибокопроникаюча світлотримка фарба…

    Та не кавалерійським наскоком кувалася звитяга, а довгою наполегливою облогою, впертими боями за кожний оновлений квадратний метр споруди. Аж поки висока комісія не вимушена була поставити свій підпис під актом про капі… перепрошую, приймання робіт.


    Хвала рукам, що творять дива!


    Фахівці Коростен-ського БМЕУ Галина Поли-новська, Марія Байло, Катерина Юрчук, Лідія Власенко та прораб Олег Салимонович

    Згадуючи гарячі будні, будівельні командири із щирою вдячністю називають імена своїх героїв. Теплі слова на адресу малярів-штукатурів Марії Крисько та Марії Іванисько, Валентини Хоміч та Катерини Стафійчук, Лідії Власенко та Катерини Юрчук. Для цих жіночок праця стала справжнім мистецтвом. Це ж вони своїми руками з великим терпінням та творчим ентузіазмом відроджували всі вигадливі ліпні візерунки на стінах столітньої споруди. Святково оновилися, засяяли свіжою фарбою 3200 кв. метрів фасаду будови.

    Тож, хвала рукам, що вміють творити такі дива!

    Злинуло чотири місяці. Старовинну споруду не впізнати. Що казати, потрудилися залізничні будівельники на славу! Та, беззаперечно, найбільше попотіти довелося фахівцям Коростенського БМЕУ-4. Адже вони до робіт з реконструкції приміщення станції Київ-Товарний долучилися ще в минулому році. Проте не будемо імпровізувати, а надамо слово виконробу Олегу Миколайовичу Салимоновичу.

    - Так, досить значну частину обсягів робіт з ремонту внутрішніх приміщень наші фахівці виконали торік. Починали, як ведеться, з демонтажу віконних та дверних блоків, дерев`яних перегородок. Поступово фронт робіт розширювався. Багато турбот завдала обшивка стін та стель гіпсокартоном на металевому каркасі, чимало зусиль доклали на облаштування ламінованих та керамічних підлог… А скільки праці вкладено в ремонт даху! Це дуже непроста справа. При цьому провели ремонт стропильної системи, її несучих елементів, оновивши на третину. Також замінили світловий ліхтар площею 120 кв. метрів над центральною частиною будови, застосувавши сучасний прозорий матеріал полікарбонат.

    Чудові умільці працюють на нашому підприємстві. Назву теслю Андрія Васильєва, столяра Ігоря Усатого, муляра Сергія Поєжана, покрівельника Юрія Савченка.

    Залишили по собі на станції Київ-Товарний добрі спогади й фахівці з Коростенського електромонтажного поїзда №647, яких очолював виконроб Сергій Виговський. Це ж їх руками виконано в приміщенні ремонт усього електротехнічного, а також сантехнічного обладнання, встановлено зовнішні світильники. Не обійшлося й без допомоги сусідів - працівників Київського центру механізації будівельних робіт.

    …Проходять кияни повз оновлений будинок станції та мимоволі оглядаються: не впізнають. А будівельники запевняють: «Столітня споруда простоїть ще не менше ста літ!»

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05