Робітнича напруга
Минулого тижня відбулася робоча поїздка начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА на дільницю Фастів - Житомир. Саме тут здійснюються активні роботи з електрифікації колії, що дасть змогу перевести вантажний рух із напрямку Фастів - Козятин та використовувати його виключно для пасажирських поїздів.
 Разом з начальником магістралі у «нараді на колесах» взяли участь його заступники та керівники галузевих служб.
Під час наради Олексій Кривопішин, зокрема, наголосив на тому, що потрібно встановлювати опори і вздовж бічних колій. Річ у тім, що в майбутньому під напругу має бути поставлено весь інтенсивний рух залізниці.
Кореспондент газети попросив керівників служб прокоментувати хід робіт на дільниці.
- Всю нашу роботу продумано до дрібниць, - коментує ситуацію начальник галузевої служби електропостачання Південно-Західної магістралі Валерій СУХОМЛИНОВ. - Лише в лютому ми почали оформляти проектну документацію, а вже сьогодні із 110 км електрифіковано 65. До того ж ми розташували тягову підстанцію на ст. Крошня так, щоб у майбутньому, коли з’являться кошти, електрифікація розпочалась по всіх напрямках - на Коростень, Новоград-Волинський, Бердичів. Наразі практично всі роботи виконано, залишилася одна проблемна дільниця. До цього таким був міст через річку Унава, де досить складно велись монтажні роботи. Сьогодні тут працює в основному колектив будівельно-монтажного поїзда №392. Якщо ж виникає потреба, то, звичайно, задіюємо працівників з інших підрозділів. Усі необхідні матеріали підвозяться безпосередньо на перегони. Встановили 2450 опор, виконали монтаж контактної мережі на відстані 110 км. Хоча, якщо брати до уваги роботи зі встановлення опор на бічних коліях, за завданням начальника залізниці, то цю відстань треба подовжити до 140 км. Варто зазначити, вже зараз ми виконали половину завдання. Думаємо, до кінця літа впораємося.
- На дільниці від ст. Фастів до ст. Станишівка ми своє завдання виконали, - підключається до розмови начальник служби сигналізації та зв’язку Олександр ДУБІНЧУК. - На решту 11 км нам потрібно ще два тижні.
Успішно працюють на національному транспортному пасажирському коридорі й колійники. За словами начальника галузевої служби колії Михайла СІЧНОГО, залізничникам, а саме Житомирської дистанції колії, залишилося капітально відремонтувати на цій дільниці 6 км.
І справді, незважаючи на складнощі із фінансуванням, усі служби Південно-Західної активно реалізують свою частину завдання. Сприяє цьому й те, що вони чітко узгоджують всі свої дії з колегами з інших служб. Тобто, якщо, приміром, колійники закінчують свій обсяг робіт, полігон миттєво «захоплюють» зв’язківці, а затим - енергетики. Те ж саме можна сказати й про спеціалістів галузевої служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд. Одним словом, кожен свій маневр знає.
Поїздка начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина пусковими об’єктами ще раз підтвердила: завдання, поставлені перед залізничниками, виконуються справно. Важливо й те, що керівництво магістралі часто виїжджає безпосередньо на місце робіт - туди, де відбуваються суттєві події. У даному разі - електрифікація колії. Завдяки такому підходу чимало проблемних питань вирішується на місці, тобто оперативно.
Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
|